Nuffnang

Thursday, 10 May 2012

Sabun yang sangat sedap!

Tak ada bentuk Karipap??

Sabun! Apa yang korg bayangkan tentang sabun? Bentuk yang hodoh. Kalau kena mata sakit. Kalau baling kat kepala boleh benjol! TAPI! Pernah tak korg tengok sabun yang macam sedap jer nak di makan? Tak pun, WAHH!! Ini sabun ke?? HAAAA..Cuba korg tengok gambar-gambar dekat bawah ni! Eh, ni sabun ke??











 

Apa macam? Kretif kan? Dekat Malaysia tak ada lagi neh! Sila lah buat sabun macam ni! Boleh bagi dekat bakal bf/gf, tak pon kasi dekat pemenang 'Anugerah Industri Sukan' , Kak Mah Diamond! WAHAHAHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment