Nuffnang

Friday, 11 May 2012

Akak tak subahat

Masih ingat lagi video seorang perempuan yang agak karipap memukul budak yang heboh Rabu(9 MAY 2012) yang lepas? Ramai yang comment, akak yang rakam video tu pon sama jer dengan perempuan sawan tu. Tapi sebenarnya, akak tu nak tolong je sebenarnya sebab dia perlukan bukti untuk report dekat polis.  Perempuan sawan tu dah di nasihati oleh akak yang rakam ni, tapi dia buat tak tau jer. Meh kita tengok pengakuan akak cun yang merakam video tersebut.





Dah faham? Tu la korg, jangan judge people by its Video.LOLx. Apa pun, tahniah buat akak nie kerana telah membuat tindakan yang bijak!!

No comments:

Post a Comment